تنوع در وضعیت سلامت روان و مراقبت های بهداشت روانی
انجمن روانشناسی آمریکا برای حذف نابرابری ها از طریق استفاده از تحقیقات روانشناختی و رفتاری و خدماتی که از لحاظ فرهنگی و زبان شناختی قابلیت استفاده دارندرا مورد استفاده قرار داده است.

سلامت روانی و رفتاری در جوامع اقلیت های نژادی و قومی مسئله مهمی است که اغلب مورد توجه قرار نگرفته است. سیاه پوستان، لاتین ها، سرخپوستان آمریکایی / بومیان آلاسکا و آمریکایی های آسیایی در جمعیت هایی که به ویژه در معرض خطر ابتلا به اختلالات روانی قرار دارند بیش از حد نمایان می شوند. علاوه بر این، افراد اقلیت ممکن است علائمی را که به علت فرهنگی، زبانی یا تاریخی تشخیص داده نشده اند، تحت تشخیص یا اشتباه تشخیص دهند، تجربه کنند.

فقدان توجه به نیازهای بهداشت روانی  اقلیت های نژادی و قومی و عدم ارائه خدمات مناسب بهداشت روانی فرهنگی و زبانی در جوامع نژادی و اقلیت های قومی نیازمند تشویق همکاری و پیدا کردن راه هایی برای متوقف کردن شکاف مراقبت است . دولت فدرال آمریکا با حمایت از قوانین و مقرراتی که سلامت و رفاه اقلیت ها را بهبود می بخشد، نقش مهمی را در حل مسئله تفاوت های نژادی و قومی در وضعیت سلامت روانی و مراقبت های بهداشت روانی بازی می کند.

دیدگاه خود را بنویسید